top of page

Et nytt konsulentselskap var vel omtrent det siste Barcelona trengte. Eller var det det?

Om Barcelona eller verden ikke trenger flere konsulentselskap, er det mye som tyder på at det er noen der ute som trenger OFF Label. Fra dag en er selskapet tenkt som et kollektiv - et nettverk av kompetanse som kan mobiliseres til effektive team med friske tilnærminger når behovene dukker opp. Kundene og prosjektene i OFF Label har til nå vært sentrert rundt sektorer som fitness and wellness, food and drink. Det er lite som tyder på at det stopper der.

I en by som koker over av «creatives and business consultants» på de fleste av livets områder, virket det som litt av en long shot å bygge en attraktiv posisjon rundt nykommeren OFF Label.

Strategien var enkel: Se hva alle de store konkurrentene gjør, og gjør det motsatte. Vi skar nådeløst bort alt som smakte av management consulting-lingo og corporate-følelse. Ingen omstendelige prosesser, men rett på sak om hva vi gjør, hvordan vi gjør det og hvilken verdi det har for kundene. Gripe muligheter. Utvikle forretningskonsepter. Takle humpene i veien underveis. Det er den type ting OFF Label engasjerer seg i sammen med kundene sine.

Navnet OFF Label betyr å nyttiggjøre seg av en medisin til et formål den i utgangspunktet ikke var tenkt for. En frisk og ny tilnærming til velkjente utfordringer og problemstillinger – som OFF Label selv. Profilen ble utviklet i forlengelsen av navnet og tatt ut i de digitale flatene hvor du oftest møter OFF Label.

Utfordring

Løsning

Resultat

Vil du vokse?

bottom of page