top of page

Boligmarkedet er i stadig endring. Det samme gjelder folks vaner og verdier.

Tall fra Prognosesenteret viste at Nordbohus hadde den tredje høyeste uhjulpede merkekjennskapen blant boligleverandører i 2021 – selv med vesentlig færre forhandlere sammenlignet med andre kjeder på topp 10. Dette er et resultat både kjeden, forhandlerne og vi i Bennett er veldig stolte over.

En slik merkekjennskap kommer i stor grad av å være 100% tro mot merkevaren, profilen, kommunikasjonsknaggene, posisjoneringsstrategien og grafiske uttak i alle flater – både nasjonalt og ikke minst lokalt. Merkevaren Nordbohus er bygd for å vare og et kvalitetsstempel forhandlerne i kjeden bærer med stolthet.

Hva er viktig for oss når vi skal gjøre det som trolig er den største økonomiske investeringen i livene våre: å kjøpe eller bygge vår egen bolig?

Skal vi legge alle sparepengene våre i noe, eller maksimere lånegrensen vår i banken, må vi vite at det vi får er bygd for å vare. Vi trenger kvalitet, tilpasningsmuligheter, og en trygghet om at vi tar det rette valget. Men hvordan kommunisere dette ut til alt fra førstegangsetablerere til barnefamilier og pensjonister, når alle står i ulike situasjoner og har ulike behov?

Boligmarkedet er i stadig endring. Det samme gjelder folks vaner og verdier. I en uforutsigbar verden med stigende priser og mye uro, krever vi langt mer kunnskap og veiledning før vi tar valg om hvor vi skal legge igjen pengene våre. Det gjelder desto mer når det er snakk om millionbeløp.

Gjennom verdifullt innhold i form av både innholdsartikler, nyhetsbrev, personaliserte videoer, annonser, digitale kampanjer, huskataloger og mye mer, gir vi nordmenn den informasjonen, inspirasjonen og motivasjonen de trenger for å komme seg nærmere boligdrømmen.

Vi jobber ikke bare med Nordbohus nasjonalt. Vi jobber også tett på de lokale Nordbohus-forhandlerne rundt om i landet, og utvikler innhold som er relevant på et lokalt nivå. Den tryggheten og troverdigheten som ligger i det vi kjenner og det som står oss nært må vi aldri undervurdere.

Utfordring

Løsning

Resultat

Vil du vokse?

bottom of page