top of page

Hvordan få en ledende amerikansk leverandør av high-end restitusjonsapparater til å bryte gjennom på det europeiske markedet?

Flere av mediene har sett nyhetsverdien i dette, og valgt å gi Hyperice og deres produkter fortjent omtale i sine magasiner.

I en stadig travlere hverdag med mange plikter og gjøremål, øker behovet for restitusjon – fysisk og mentalt. Fritiden vår blir mer dyrebar, og vi ha tid og overskudd til å gjøre mer av det vi elsker. Men hvordan få Hyperice, som en ledende leverandør av high-end restitusjonsapparater i det nord-amerikanske markedet, til å bryte gjennom på det europeiske markedet?

Vi tok på oss PR-hatten, og tok i første omgang kontakt med norske medier for å oppnå fortjent omtale. Med investorer og ambassadører som Erling Braut Haaland og Naomi Osaka i ryggen, er det ingen tvil om at dette er interessant stoff for leserne til mange forskjellige typer magasiner – fra aviser og treningsnettsider til helse- og livsstilsmagasiner.

Vi laget en knakende god pressemelding, skrev ned noen unike vinklinger for alle de ulike mediene, og bistod i enkelte tilfeller med utarbeidelse av selve artiklene. Vi har også sendt ut produkter til testing hos flere treningsmagasiner.

Utfordring

Løsning

Resultat

Vil du vokse?

bottom of page