Et nytt konsulentselskap var vel omtrent det siste Barcelona trengte. I en by som koker over av creatives and business consultants på de fleste av livets områder, virket det som litt av en longshot å bygge en attraktiv posisjon rundt nykommeren OFF Label.
Se nettside
Løsningen
Strategien var enkel: Se hva alle de store konkurrentene gjør, og gjør det motsatte. Vi skar nådeløst bort alt som smakte av management consulting-lingo og corporate-følelse. Ingen omstendelige prosesser, men rett på sak om hva vi gjør, hvordan vi gjør det og hvilken verdi det har for kundene. Gripe muligheter. Utvikle forretningskonsepter. Takle humpene i veien underveis. Det er den type ting OFF Label engasjerer seg i sammen med kundene sine.
Navnet OFF Label betyr å nyttiggjøre seg av en medisin til et formål den i utgangspunktet ikke var tenkt for. En frisk og ny tilnærming til velkjente utfordringer og problemstillinger. Som OFF Label selv. Profilen ble utviklet i forlengelsen av navnet og tatt ut i de digitale flatene hvor du oftest møter OFF Label.