På vår vakt

2019 var året da Greta Thunberg talte i FN. 2019 var klimabrølenes år. 2019 var også året da regjeringen sa at klimamålene for 2020 aldri vil bli nådd.
På vår vakt handler ikke om hva vi ikke har gjort, men om hva vi må gjøre.
Kunde: TrønderEnergi. Foto: Ole Ekker
Jente med rødt hår og vind i håret
På vår vakt
Banner på adressa.no

Et av Trondheims største utbyggingsprosjekter. Noensinne.

Store deler av området er anlagt på en kunstig øy. Vi har vært med og "bygd" stedet.
Bennett har bidratt med profil og identitetsutvikling, posisjonering, merkevarebygging, kampanjer og PR. Kampanjene før salgsstart av øya, "Mens vi venter på øya" og "Kunsten å bo på en øy", sørget for billig trafikk til nettsiden og mange nye interessenter.
Kunde: Grilstad Marina. Foto: Ole Ekker
Jente med badeball, det er vinter
Et av Trondheims største utbyggingsprosjekter. Noensinne.
Et av Trondheims største utbyggingsprosjekter. Noensinne.

«Vi leker ikke på jobb. Vi jobber med barn»

Dette utsagnet setter tonen for rekrutteringskampanjene vi har lagd for Dronning Mauds Minnehøgskole for barnehagelærerutdanning (DMMH) fra 2017.
Vi ville utfordre stereotypien som formidler barnehagelæreryrket som uformell lek. Rette fokus på fagligheten og profesjonaliteten. Som ledende høyskole kan DMMH ta en slik posisjon.
Kunde: DMMH. Film: Helmet
Bilde av Kunde A
Bussboard for DMMH

Én innbygger, én journal

Vi er først i verden i Midt-Norge. Helseplattformen kommer.
To års produksjon for Helse Midt-Norge har gitt oss fokusgrupper i Molde, Japansk tegner bosatt i Brasil, to utgaver av magasinet HELSE og skuespillererfaring i rollen som parlamentarisk leder for KRF, Olaug Bollestad. Siste utgave av magasinet fokuserte på Helseplattformen som er innført i løpet av 2022.
Vi er spente på fortsettelsen etter nettopp å ha forlenget kontrakten med ett år.
Kunde: Helse Midt-Norge
Forsiden av Magasinet Helse
Én innbygger, én journal
Én innbygger, én journal

MAX

Å få jobbe med byggherrer som tar vare på betongen, som klarer å rehabilitere gamle bygg med miljøprofil, er ekstra givende. Vår jobb handlet å gi bygget identitet. Den lå aldri langt unna. Bygget ble kalt MAX på folkemunne for mange år siden. Da ble det det.
Kunde: KLP Eiendom Trondheim
MAX
MAX
MAX

Teknobyen

KLP hadde behov for å brande Teknobyen tydeligere. Vi tok utgangspunkt i noe som allerede var der. Vi tok det episke kirsebæret og inkorporerte det i logoen. Vi elsker å jobbe i store formater.

Kunde: KLP Eiendom Trondheim

Fasadeskilting Teknobyen
Teknobyen
Teknobyen

Kompetanseutvikling

KoRus Midt og RVTS Midt har prosjektledelsen av det nasjonale prosjektet «Kompetanse-utvikling rus og vold».
Vi hjelper dem med E-læring og filmer.

Kunde: Kompetanseutvikling RUS&VOLD
Kompetanseutvikling
Kompetanseutvikling
Kompetanseutvikling
Kompetanseutvikling
Kompetanseutvikling