top of page

I en stadig travlere hverdag med mange plikter og gjøremål, øker behovet for restitusjon – fysisk og mentalt. Fritiden vår blir mer dyrebar, og vi har tid og overskudd til å gjøre mer av det vi elsker. Men hvordan få Hyperice, som en ledende leverandør av high-end restitusjonsapparater i det nord-amerikanske markedet, til å bryte gjennom på det europeiske markedet?

Fotballspiller Erling Braut Haaland slapper av på benk i idrettshall i kampanje for Hyperice
Erling Braut Haaland bruker massasjepistol fra Hyperice på overarmen
Fotballspiller Erling Braut Haaland varmer opp på fotballbane i kampanje for Hyperice

Løsningen

Vi laget en knakende god pressemelding, skrev ned noen unike vinklinger for alle de ulike mediene, og bistod i enkelte tilfeller med utarbeidelse av selve artiklene. Vi har også sendt ut produkter til testing hos flere treningsmagasiner.

Resultatet

Flere av mediene har sett nyhetsverdien i dette, og valgt å gi Hyperice og deres produkter gratis omtale i sine magasiner.

Kvinne som bruker Hyperice Normatec kompresjonsstøvler
Mann i blå skjorte ser på monitor fra Hyperice
Erling Braut Haaland drar opp glidelåsen på Hyperice Normatec kompresjonsstøvler i reklamekampanje

Teamet

Teamet ble valgt ut på bakgrunn av sin brede erfaring med kunder i boligbransjen, innen konseptutvikling, grafisk design, produksjon og digital markedsføring. 

Learn More

Markedsrådgiver

Pål Isern

Innholdsutvikler

Hedda Ingeborgvik

Innholdsutvikler

Silje Birkhol

bottom of page